24 grudnia 2014

Wielki powrót i Radosnych Świąt!

Ja żyję!

Wróciłam. Czas Wielkiej Przygody dobiegł końca, a ja, dzień po dniu wtłaczałam się w codzienność wokół mnie i strząsałam z siebie drobinki marzeń. Z początku z nutą nostalgii i niedowierzania, że to już, że teraz będzie inaczej, po staremu. Na szczęście mój pesymizm nie sprawdził się. 
Przygoda się skończyła i trwa jednocześnie.
Czas na nową przygodę! Podróż nigdy nie ma końca!

A tymczasem, Kochani, Błogosławionych Świąt Bożego Narodzenia. Ciepła, beztroski i pokoju. Obyście nie musieli martwić się o jutro. Ani o nigdy. Cieszcie się dniem dzisiejszym i żyjcie. Nic innego, jak tylko tyle i aż tyle. 



Czas na Pasterkę! A już wkrótce, słów kilka o Wielkiej Przygodzie! 

4 komentarze:

  1. Dobrze Cię znów czytać, naprawdę ;) I Wesołych życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yay, dziękuję! nic tak nie cieszy jak świadomość, że jest się pamiętanym po długiej nieobecności :) nawzajem, najlepszego w tegoroczne Święta! :)

      Usuń